Galatasaray Ultraaslan-Galatasaray: G.Saray'lı Lincoln Türk vatandaşı oluyor

18 Ekim 2007 Perşembe

G.Saray'lı Lincoln Türk vatandaşı oluyor



G.Saray'lı Lincoln Türk vatandaşı oluyor Brezilyalı futbolcu, "Almanya'daki günlerim çok güzeldi ancak artık geride kaldı. Türkiye'de yeni bir sayfa açtım. Burası benim evim gibi'' diye konuştu
Burası benim evim Brezilyalı futbolcu, "Almanya'daki günlerim çok güzeldi ancak artık geride kaldı. Türkiye'de yeni bir sayfa açtım. Burası benim evim gibi'' diye konuştu. Hasret giderdiler Schalke'nin Onursal Başkanı Gerhard Rehberg, dün eski oyuncuları Cassio Lincoln'ü ziyaret etti. Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki buluşmada, Rehberg ile Brezilyalı yıldız bir süre sohbet ederken, Türk vatandaşlığına geçmesi gündeme gelen Lincoln, Türkiye'yi ve Galatasaray'ı överek, "Almanya'daki günlerim çok güzeldi ama

artık geride kaldı" dedi. Gözler Terim'de Türkiye'de yeni bir sayfa açtığını kaydeden Lincoln, "Schalke 04'ü unuttum. Artık Galatasaray'da başarılı olmak istiyorum. Oynadığım futbolla da bunu kısa sürede gerçekleştirdiğime inanıyorum. Burası benim evim gibi'' diye konuştu. Adnan Polat'ın Türk vatandaşı olması için girişimlerde bulunduğu oyuncu, Terim'in kabul etmesi halinde milli formayı giyecek.

Hiç yorum yok:

Puan Durumu