Galatasaray Ultraaslan-Galatasaray: BAKALIM LUGANO'YA KAMU DAVASI AÇILACAK MI?

14 Nisan 2009 Salı

BAKALIM LUGANO'YA KAMU DAVASI AÇILACAK MI?




BAKALIM LUGANO'YA KAMU DAVASI AÇILACAK MI?
Bir maçta İbrahim Üzülmez’e kafa attığı için 6 ay ceza alan Tandoğan, Fenerbahçeli Lugano’nun Galatasaray karşısında yaptıklarını hatırlattı, “Ben 6 ay alıyorsam, herhalde ona da uzun yıllar ceza verilmeli” diye konuştu. Bursaspor’un oyuncusu Ali Tandoğan, Denizlispor’da forma giydiği dönemde, Beşiktaşlı İbrahim Üzülmez’e attığı kafa nedeniyle aldığı 6 aylık hapis cezasına adeta isyan etti, Üzülmez ise “Ben onu çoktan affetmiştim” ifadesini kullandı. 5 Nisan 2003’te, İnönü Stadı’ndaki Beşiktaş - Denizlispor maçında, o dönem yeşil-siyahlı formayı giyen Ali Tandoğan, yaşanan bir tartışma sırasında İbrahim Üzülmez’e kafa atmıştı. İbrahim Üzülmez’in elmacık kemiğinin kırılmasına neden olan bu kafa darbesi, tam 6 sene sonra Ali Tandoğan’ın karşısına 6 aylık hapis cezası olarak geldi. 2. Asliye Ceza Mahkemesi’nin 5 yıl içinde aynı suçu işlememesi şartıyla ertelenen cezayı duyan İbrahim Üzülmez, şaşkınlığı gizleyemediği görüldü. Ali Tandoğan’a açtığı davadan iki ay sonra vazgeçtiğini söyleyen Beşiktaşlı oyuncu, “Ali ile ilerleyen zamanlarda çok iyi arkadaş oldum. Kendisine açtığım davadan vazgeçmeme rağmen devlet kamu davasını devam ettirdi. Böyle bir ceza almasına tabii ki üzüldüm ama Ali Tandoğan aynı hareketi ikinci kez yapacak karakterde bir oyuncu değil. Ben onu çoktan affetmiştim” ifadelerini kullandı. Tandoğan ise şunları söyledi: “Şaka gibi. Olacak şey değil. Biz İbrahim Üzülmez ile şu an ağabey-kardeş gibiyiz. Aynı takımın formasını terlettik. Ama yine de devlet kamu davası açtı. Ne yapalım hukuk karşısında boynumuz kıldan ince... Ama şunu çok merak ediyorum. Galatasaray - Fenerbahçe maçında herkes Lugano’yu gördü. Bakalım ona da kamu davası açılacak mı? Ben 6 ay alıyorsam herhalde ona da uzun yıllar ceza verilmeli. Bu davanın sonucunun Beşiktaş - Bursaspor maçının haftasına denk gelmesi de çok ilginç bir tesadüf.” Öte yandan hukukçular, Lugano’nun mahkemeye çıkabilmesi için Emre Aşık veya Galatasaray’ın Uruguaylı oyuncudan şikayetçi olması gerektiğini vurguladılar.





Hiç yorum yok:

Puan Durumu