Galatasaray Ultraaslan-Galatasaray: VOLKAN SAÇMALIYOR

12 Nisan 2009 Pazar

VOLKAN SAÇMALIYOR

VOLKAN SAÇMALIYOR

Galatasaray'ın kaptanı Ayhan Akman 0-0 biten Fenerbahçe karşılaşmasından sonra saha içinde yaşanan olaylar hakkında açıklamarda bulundu. Volkan'ın açıklamalarını dinledim. Volkan biraz saçmaladı herhalde. Bizim onlara küfür ettiğimizi söyledi. Yalan söylüyor Volkan. Ben kesinlikle küfür falan etmedim. Volkan saçmalıyor herhalde öyle bir şey söz konusu değil. Bugün sahada oynamaya çalışan bir Galatasaray ve her türlü şey ile oynatmamaya çalışan bir Fenerbahçe vardı. Bu yüzden gergindik ve bu yüzden hakeme itiraz ettik. Son dakikalarda çıkan olayları da daha sonra televizyondan izleyip konuşacağız. Ama tek bildiğim bir şey var ki Lugano'nun Emre'ye vurduğunu çok net gördüm. Diğer olayları ayırmaya çalıştığım için tam göremedim.





Hiç yorum yok:

Puan Durumu