Galatasaray Ultraaslan-Galatasaray: TUGAY KERİMOĞLU'NDAN BOMBA GİBİ AÇIKLAMALAR

23 Nisan 2009 Perşembe

TUGAY KERİMOĞLU'NDAN BOMBA GİBİ AÇIKLAMALAR




TUGAY KERİMOĞLU'NDAN BOMBA GİBİ AÇIKLAMALAR

İngiltere Premier Ligi'nde top koşturduğu Blackburn Rovers'da rezerv takıma gönderilen Tugay Kerimoğlu, kendisi hakkında çıkan haberlere yanıt verdi. İşte Tugay Kerimoğlu'nun Bahri Havadır'a verdiği röportajdan çarpıcı başlıklar: Başkaları istiyor diye Tugay Kerimoğlu’nun kariyerini bitiremeyecekler. Tugay ne zaman isterse o zaman futbol kariyerine nokta koyacak. 10 yıldır bu ülkedeyim, neler yaptığımı herkes biliyor ama bugün rezerv takımda birkaç günümü geçirdim diye bana “ bitmiş” muamelesi yapıyorlar… Başka bir Tugay Kerimoğlu var mı Allah aşkına? İngiltere premier liğinde 10 yıl futbol oynamak o kadar kolay bir şey mi? Benim hakkımda asılsız haber yapanların özür dilemesi için bu yeterli bir örnek zaten… İngiltere’de sistem bu… Sakat futbolcular teknik direktörün isteği üzerine rezerv takıma gider , kondisyonunu artırır ve takıma yeniden döner… Bu Tugay için değil, İngiltere’nin en önemli yıldızları için bile geçerlidir…Arsenalli Eduardo da öyle, Lampard da öyle, Gerrard da öyle… Bu sezon sonu büyük ihtimalle futbolum yaşantımı noktalıyorum…25 Yıldır futbol oynuyorum çok yoruldum. Ama Türkiye’yei kendi ülkeme dönmeyi düşünmüyorum. Burada futbol antrenörlüğü deyin, başka bir şey deyin burada olacağım. 39 yaşındayım ve hala buradan, Premier Lig'den teklifler alıyorum… Benim nasıl adam olduğumu bilmeyenler için söylüyorum, aynen yazarsanız sevinirim. Galatasaray’dan adam gibi gittim. Milli takımdan ayrılırken de aynen öyle… Burada da kariyerimi noktalarken de aynısı olacak…



Hiç yorum yok:

Puan Durumu